Πελοπίδας the dog

Είπα φέτος, ακούγοντας και φίλους και φίλες, να βάλω 4 (ολογράφως τέσσερα) λεκανάκια νερό για τα αδέσποτα σκυλιά της γειτονιάς… δεν είναι πολλά μη νομίζετε. Ένας απ’ όλους τους σκυλάκους, είναι ο φίλος μου ο Πελοπίδας, ένα μπασταρδάκι γλυκύτατο που μου κάνει χαρές όποτε περάσω. Σε τρία τέσσερα τετράγωνα τα νεράκια, γυρίζω με δυο μπετονάκια το απόγευμα, όταν δροσίσει, καβάλα στο μηχανάκι  και τα γεμίζω.  ΟΚ, εξομολογούμαι στον Πελοπιδάκο δίνω και κάνα μεζέ, και το εκτιμά πολύ περισσότερο από κάποιους ανθρώπους.

Δυο αντιδράσεις…

Η γιαγιά που με ρώτησε τι κάνω και όταν της είπα, είπε «να σαι καλά γιέ μου που το σκέφτηκες, μην έχεις έννοια, θα το γεμίζω εγώ το λεκανάκι, κρίμας είναι τα ζωντανά…»… Καλά να είσαι γλυκιά μου!…  είσαι η Ελλάδα που αγαπάμε.

Ο μάγκας στο νεόχτιστο, που βγήκε να μου την πει, γιατί τα σκυλιά κοπρίζουνε (για φαντάσου…) και ενοχλούνε, και άμα τα θέλω να τα πάρω σπίτι μου (σύμπτωσις επιχειρημάτων με τα φασισταριά για τους μετανάστες).

Όταν του είπα ότι στο δρόμο είναι το νερό κι όχι στην ιδιοκτησία του με αποστόμωσε ο νεοέλλην: «Πληρώνω Τέλη Κυκλοφορίας εγώ, εντάξει;»

«Στην Ελλάδα ζεις δεν υπάρχει ελπίς»

Ποιος το είπε;

Αγάντα Πελοπίδα, δε θα μας φάνε οι κουφάλες…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Πελοπίδας the dog

  1. Ο/Η DrAluca λέει:

    Αχ και να ξερε ποσο ευκολα μπορει να γινει διασημος ο «μαγκας»…..Και να δω εκει ποσο θα τον βοηθησουν τα τελη κυκλοφοριας.
    Να εχιες τον νου σου για φολες παντως. Κατι τετοιοι «μαγκες» τις μοιραζουν σαςν στραγαλια….

    Χαμογελατε…

  2. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Κατά πρώτον είσαι φοβερός!
    Κατά δεύτερον και ο Πελοπίδας είναι φοβερός.
    Κατά τρίτον τα ίδια ακριβώς ζω κι εγώ όλο το καλοκαίρι, κάθομαι και τσακώνομαι με τους κρετίνους της γειτονιάς γιατί τα μπολάκια με το νερό θα μαζέψουν όλα τα κοπρόσκυλα έξω απ’ το σπίτι τους (παραφυλάνε για να μου χιμίξουν ακόμα και όταν βάζω νερό στο πάρκο) και το καλύτερο απ’ όλα είναι ότι όπου και να αφήσω μπολ αυτά εξαφανίζονται μερικές ώρες μετά και αγοράζω καινούργια μέρα παρά μέρα. Δεν θα τους περάσει όμως, αν και δεν αργεί η μέρα που θα μου γυρίσει άσχημα το μάτι και αυτό δεν θα τους βγει σε καλό 🙂

Σχολιάστε

