Άκης: ο τελευταίος εργάτης της γραφής

Α… ρε Άκη Τσοχατζόπουλε

Την εποχή που όλοι γράφουν στον ατμό του ηλεκτρονικού τους σύμπαντος… λάπτοπ, σε πι σι και σε αντρόιντς.

Που φεύγουν τα μύρια με πάτημα πλήκτρου στην άκρη του κινητού, την ώρα που μ’ ένα κλείσιμο ματιού στο δορυφόρο ανοίγουν και κλείνουν offshore…

Την εποχή που παίρνουν τα πληκτρολόγια φωτιά για να εκφράσουμε/εκτοξεύσουμε/πλασάρουμε/διακινήσουμε απόψεις και ιδέες…

Εσύ ο τελευταίος ρομαντικός

Εσύ ο τελευταίος άνδρας του σοσιαλισμού

Εσύ οχυρωμένος στο φρούριο της παπανδρεϊκής ορθοδοξίας…

Εσύ Ιππότης του bic, του parker, της mont blanc!

Με τις καλικατζούρες στο ημερολόγιο, άνοιξες διάπλατα το παράθυρο στο παρελθόν.

Το ένδοξο.

Στην εποχή που ο Πρόεδρος έκανε κυβερνήσεις στις χαρτοπετσέτες

Που οι μεγάλοι μοίραζαν με ποσοστά τον κόσμο στα θέρετρα του Ευξείνου Πόντου

Στην εποχή που οι μεγάλοι ποιητές έγραφαν έσβηναν μέχρι το πρωί.

Δεν έχει σημασία που οι δικές σου σημειώσεις είναι «Γιάννη φέρε πίσω τα λεφτά»… αυτά τα ολίγα που χρειάζονται για μια οικογένεια που ζει στον αστερισμό του σοσιαλισμού.

Για έναν απόμαχο της πολιτικής πάλης που βλέπει στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου την αποταμίευση των κόπων μιας ζωής…

Ωραίος ως Μπρούμελ.

Εσύ ο Τελευταίος Εργάτης της Γραφής!

Μια μέρα Άκη, η δυσανάγνωστη γραφή σου, οι κωδικές σημειώσεις σου, τα ποσά και οι κωδικοί, τα σημειώματα κι οι όμορφες φράσεις σου «εσύ καθάρισες με τον ΓΑΠ» θα πάρουν τη θέση τους στο παγκόσμιο μουσείο των ανθρώπων που τίμησαν την πένα τους.

«Θα φροντίσουμε εμείς γι’ αυτό» που έλεγε κι ο ποιητής…

Κοίταξα σήμερα Άκη, και τη δική μου ταπεινή ατζέντα στη δουλειά που γράφω κι εγώ τις καλικατζούρες μου… βιαστικά, με μολύβια, στιλό ότι βρω…

Στους μελλοντικούς ερευνητές εισαγγελείς θα αποκαλύψω μόνο τον κωδικό «4 Π/Γ μο» σημαίνει 4 πίτα γύρο με όλα…. Σοφόν το σαφές.

Ακριβώς όπως τα εκατομμύρια που έγραφες εσύ Άκη μου…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Άκης: ο τελευταίος εργάτης της γραφής

  1. Ο/Η dimiscon λέει:

    Έτσι, κοίταξα κι εγώ το ημερολόγιό μου και είδα λεφτά, να πηγαίνουν και να έρχονται και να μπαινοβγαίνουν σε λογαριασμούς όψεως, να καλύπτονται υπόλοιπα, επιταγές να εισπράττονται και να κατατίθενται, χρήματα να κλείνονται σε προθεσμιακές, αλλά τίποτε από όλα αυτά δεν ήταν δικό μου… Εγώ απλά διεκπεραιώνω… Αυτή είναι η δουλειά μου. Πληρωμένη με το μισό μισθό, εδώ και μήνες.
    Καλύτερο μου φαίνεται το 4Π/Γ μο, σκέφτομαι…
    Κι όσοι τόσο λεβέντικα χόρεψαν τα ζεϊμπέκικα, ας ζήσουν (χίλια χρόνια, ούτε ένα παρακάτω) να τα θυμούνται. Στη φυλακή.

Σχολιάστε

