Πορεία το Φλεβάρη

Χίος σήμερα το βροχερό πρωί

Λοιπόν εμένα το πρωινό σκηνικό με τις δυο μικρές ελάχιστες πορείες που απαντήθηκαν στον κεντρικό εμπορικό δρόμο και προσπέρασαν η μια την άλλη μου έχει αφήσει ένα πικρό κατακάθι στη μέρα… σαν δυο τύπους που συναντιούνται στο στενό διάδρομο γυρίζουν πλάι και λένε «συγγνώμη να περάσω;»

Από τη μια οι «καλοί και συνεπείς» κι από την άλλη οι άλλοι «καλοί και συνεπείς» κι όλοι και όλες μαζί οι συνήθεις ύποπτοι.
Δεν είμαι ούτε ΠΓ ούτε ΚΕ ούτε στέλεχος καμιανού παλιοκερατά, δεν έχω πλατφόρμα και λύση… γυρίζω με τους φίλους μου εδώ και δεν ξέρω πόσους μήνες στις πορείες και στις απεργίες, χάνω μεροκάματα για το φιλότιμο και για να μπορώ να βλέπω τη μάπα μου στον καθρέφτη κάθε πρωί

Τα κόμματα και οι οργανώσεις της αριστεράς, πρέπει (επιβάλλεται θα έλεγα) να έχουν διαφορές, άλλες απόψεις, άλλα σχέδια… θεμιτόν

Αλλά στο δρόμο επιβάλλεται, ειδικά τούτες τις μέρες να είναι μαζί.

Ο καθένας με την άποψή του και τη διακριτότητά του αλλά ΜΑΖΙ!

Τι διάολο για τη ζωή μας παλεύουμε όχι για ψηφάκια και καρέκλες.

Αυτή η ξεφτίλα με τις ξεχωριστές διαδηλώσεις πρέπει να τελειώνει ειδικά σε μικρούς τόπους…  εκεί που τον άλλον τον ξέρεις κι από την καλή κι από την ανάποδη

Σε κανέναν γελοίο και βολεμένο αραχτό στο καφενείο, σε κανέναν απεργοσπάστη που «αγωνίζεται» με τη δική μου την πλάτη…

Δε δίνω το δικαίωμα να χλευάζει «βρείτε τα πρώτα μεταξύ σας και μετά μιλάτε»…

Όχι τίποτ’ άλλο, αλλά γιατί ο μπαρμπα Φώτης Αγγουλές που έζησε την πιο πλατιά ενότητα την αντιφασιστική (και τους ρουφιάνους βέβαια) αυτό θα μας έλεγε…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Πορεία το Φλεβάρη

  1. Ο/Η dimiscon λέει:

    Πόσο δρόμο έχουμε ακόμα μπροστά μας; Πότε θα φτάσουμε το πρόδηλο;

Σχολιάστε

