Η σωτηρία της ψυχής

Η ψυχή μου απόψε μοιάζει

Κακοστημένη φάρσα

Φιάσκο συνάντησης

Σε λάθος χρόνο με λάθος ανθρώπους

Ξυράφι κρυμμένο σε βραδιά

Με φώτα και σημαίες

Το ανοιχτό μου το πουκάμισο

Τα μυστικά μου που φανέρωσα

Πόρτα ευάλωτη

Για να περάσει κι άλλος πόνος

Απόψε η ψυχή μου

Άχρηστη και θνητή

Κάλπικη δεκάρα που περισσεύει

Σαν λόγος που ειπώθηκε παλιά

Και κανένας δε θυμάται

Απόψε η ψυχή μου

Σπασμένη και φθαρτή

Άδειο μπουκάλι που το κλωτσάνε

Οι στρατιές των φαιδρών γλεντοκόπων

Που σταυρώνουνε μια ακόμη νύχτα

Αύριο πάλι θ’ ανατείλει

Ένας ήλιος ανάπηρος

Θα εξαφανίζει

Της νύχτας αυτής τα επικίνδυνα τα σκαλοπάτια

Ένας ήλιος άρρωστος

Όπως άρρωστες είναι οι μέρες

Που στα σπλάχνα του θα κουβαλάει

Κι όταν περάσεις

Τραγουδώντας τα κύματα

Που δε λένε να έρθουν

Στα βράχια κρεμασμένη

Συντρίμμια

Κακότυχη εσύ σχεδία

Όταν περάσεις

Στο σάπιο μου το μεσημέρι

Την περηφάνεια σου θα κουβαλάς

Αποσκευή γελοία

Μπροστά σε μια πομπή θανάτου

Που διαβαίνει

Εδώ και χρόνια απ’ τη ζωή μου

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Η σωτηρία της ψυχής

  1. Ο/Η takis chaldaios λέει:

    η μόνικα, ο μαξ, οι λέτζεντάρι, οι αλήθειες, οι πολυκαιρισμένες σιωπές, οι συνηχήσεις της αθήνας, του μπαρ μέχρι πριν μια ώρα, οι μηχανές – δίτροχες και καραβίσιες… όλα έρχονται κάποια στιγμή και απλώνονται και ξαπλώνουν και γαργαλάνε… μέχρι που πονάνε… σπάσε, ας σπάσουμε το λήθαργο κι ας μιλήσουμε όσοι βαθιά το θέλουμε… κι ας είναι νέο έτος…

Σχολιάστε

